Наша адреса

Україна. Кіровоградска область, Кіровоградский Район, Село Соколівске, вулиця Автолюбителів, 3 Б

Час роботи
  • Інтернет магазин:
  • Цілодобово, 365/7/24
  • Офіс:
  • Пн-Пт: з 08:00 до 17:00
  • Сб: з 08:00 до 14:00
  • Нд: вихідний
Виробник с/г техніки
Безкоштовна консультація +380 (96) 880-95-31

Умови угоди і обов'язки компанії Demetra

Угоду про права та обов'язки сторін укладають

 

- компанія ТОВ "АГРО ПРОМ СФЕРА", що здійснює продажі через інтернет-магазин, (далі-компанія) з одного боку, і

- замовник товарів через інтернет-магазин компанії (далі - Замовник), з іншого боку

зобов'язуються дотримуватися умов даної Угоди

 

1. Про прийом та обробку замовлень

1.1 Розміщення замовлення

Замовлення приймаються від усіх користувачів, за допомогою інтернет-магазину компанії, по телефону або в офісі компанії. Оформлення замовлення означає, що замовник, згідно чинного українського законодавства, прийняв дану угоду і зобов'язується її виконувати.

Реєстраційні дані Замовника компанія використовує виключно для якісної взаємодії із Замовником, і не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

1.2 Обробка замовлення

Після того, як замовник розміщує замовлення, йому приходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення потрапило в базу замовлень інтернет-магазину компанії.

Протягом двох днів менеджер інтернет-магазину компанії повинен зв'язатися із Замовником за залишеними координатами (телефон/електронна адреса).

Менеджер інтернет-магазину зобов'язаний давати консультації щодо технічних характеристик товарів, сумісності з іншими пристроями та інших питань про товари.

1.3 Коригування замовлення

При виконанні замовлення менеджер інтернет-магазину компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів і ціни на них без узгодження з замовником. У разі відсутності якогось замовленого товару компанія зобов'язана попередити замовника і запропонувати відповідну заміну. При цьому компанія не несе відповідальності за збитки або можливо упущений прибуток замовника.

 

2. Про оплату та документи

2.1 Спосіб видачі та тип документів залежно від умов доставки та оплати

2.1.1 Доставка кур'єром / безготівковий розрахунок

При оплаті за безготівковим розрахунком замовник отримує оригінал рахунку та накладні від кур'єра при доставці. Замовник повинен своєчасно вислати копію довіреності факсом або електронною поштою для підготовки документів (накладних). Товар без документів не доставляється.

Відмітка про зарахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок компанії автоматично відобразиться на сайті на сторінці «Мої замовлення» на наступний робочий день після переказу. Для прискорення відображення надходження коштів від замовника компанія просить про переказ коштів повідомляти менеджеру інтернет-магазину.

2.1.2 Доставка кур'єром / Оплата готівкою

При оплаті готівкою кур'єр доставляє бланк замовлення в двох примірниках із зазначеними реквізитами компанії, датою продажу, назвами товарів, цінами, кількістю, оплатою за транспортні витрати. Перший примірник бланка замовлення з відміткою про оплату, печаткою Компанії та підписом уповноваженої особи компанії, а також товарний чек передається замовнику. Інший примірник бланка замовлення з підписом замовника про отримання замовлення та оплату грошей залишається у представника компанії.

2.1.3 Самовивіз

Якщо Замовник вважає за краще забрати товар самостійно, він повинен узгодити з менеджером інтернет-магазину, за якою адресою буде проведена видача замовлення. В офіс компанії буде доставлений товар і тут же будуть оформлені всі необхідні документи. Якщо Замовник-юридична особа, то йому рекомендується відправити копію довіреності менеджеру інтернет-магазину по електронній пошті для оперативної підготовки накладних.

2.1.4 Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами "Нова Пошта"і " SAT". Оплату доставки замовник виробляє за свій рахунок.

2.2 Перевірка доставленого Товару

При передачі замовлення замовнику, він зобов'язаний перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення або в товарному чеку реально привезеному товару, а так само цілісність товару.

 

3. Про доставку

3.1 Представник Компанії

Кур'єр компанії (або кур'єрської служби доставки) зобов'язаний пред'явити замовнику документ, що підтверджує його приналежність до компанії, а Замовник перевірити наявність такого.

3.2 Терміни

Зазвичай Компанія доставляє товар на склад кур'єрської служби доставки на наступний робочий день після зарахування коштів на розрахунковий рахунок Компанії (при безготівковій оплаті) або на наступний робочий день після отримання замовлення. При можливості у компанії і зацікавленості у замовника, замовлення за погодженням сторін може бути доставлений раніше. Замовник розуміє, що у компанії може трапитися ситуація, при якій на доставку буде потрібно більше 2 робочих днів (відсутність вільних машин, що доставляють замовлення інтернет-магазину, і ін.) або доставка буде взагалі тимчасово неможлива. При цьому компанія не приймає на себе ніяких зобов'язань з відшкодування будь-яких збитків замовника, пов'язаних з несвоєчасним постачанням замовлення. Якщо замовника не влаштовують терміни поставки, він може відмовитися від замовлення.

Зі свого боку замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийнято через відсутність замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) - транспортні витрати за цей «порожній» виїзд будуть включені у вартість цього або подальшого замовлення.

У будь-якому випадку, менеджер інтернет-магазину компанії і Замовник обов'язково погоджують терміни доставки між собою, і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час.

3.3 Скасування замовлення

Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент, в тому числі, коли товар вже доставлений, при цьому він оплачує транспортні витрати за доставку товару в обидві сторони. Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.

Замовнику, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час зі своєї вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат).

Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того, що компанія не буде обслуговувати надалі цього замовника.

3.4 Обмін товару

Обмін товару можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не був у вжитку, зберіг товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також супроводжується документами, виданими разом з товаром при його покупці.

Доставка товару в центральний офіс здійснюється за рахунок покупця.

 

4. Про законодавчу базу

Відносини компанії і Замовника регулюють законодавчі акти:

"Порядок заняття торговельною діяльністю i правил торговельного обслуговування населення», затверджений Кабінетом Міністрів України від 15.05.06 № 833 (зі змінами та доповненнями),

Закон України «Про захист прав споживачів»,

"Правила продаж товарів на замовлення та вдома у покупців" (Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29 березня 1999 року N 199 . Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 квітня 1999 р. за N 249/3542)

 

5. Про технічні характеристики, зовнішній вигляд, комплектність товарів

Компанія прагне надавати на сайті дійсні зображення товарів, повну інформацію про товари і комплектності. При цьому Замовник визнає, що можуть бути розбіжності реальних і представлених на сайті характеристик, оскільки виробник залишають за собою право змінювати ці характеристики без попереднього повідомлення. Покупець повинен самостійно контролювати відповідність замовленого товару тому опису, яке він отримав в інтернет-магазині, уточнювати цікавлять характеристики у менеджера інтернет-магазину. Невідповідність товару очікуванням замовника, не є причиною для відмови від замовлення.

 

6. Про гарантію

При доставці товарів, на які нормативними документами встановлені гарантійні терміни, компанія передає замовнику технічний паспорт або інший документ, який його замінює. У цьому документі робиться відмітка про дату продажу (день доставки) і завіряється печаткою або підписом уповноваженої особи компанії.

 

7. Про умови даної Угоди

Компанія залишає за собою право змінювати умови даної угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від компанії повідомлення такого роду.

Компанія повинна розміщувати умови даної угоди на своєму сайті.